poniedziałek, 13 stycznia 2014

ZUZIA - 13 stycznia 2014 - miot # 1

Niestety kolejne rybki padają, z 20 pozostało już tylko 12. Zastanawia mnie powód, albowiem nie wprowadzam radykalnych zmian w zbiorniku. Zaobserwowałem jednak, iż glonojady ochoczo przyczepiają się do siatki kotnika, co dla mnie oznacza, iż jest tak sporo pożywienia, jeśli nawet synodontis potrafi uczepić się go i jeść. W pierwszej kolejności przestawię kotnik bliżej wylotu napowietrzania z filtra, za sugestią [Kuby] być może fakt złej cyrkulacji wody sprawia, iż niezjedzony pokarm szybciej gnije i podnosi NO3 w kotniku - pomimo, że jest on wewnętrzny i umieszczony jest w zbiorniku ogólnym. Podjąłem też próbę wypuszczenia jednej rybki do akwarium, ale niestety zamieniła się ona w żywy pokarm, czyli wniosek jest taki, że narybek musi jeszcze podrosnąć.Pozostawiam już włączony filtr 24 / h - do tej pory wyłączałem na 7 h w nocy.

Pokarm: Mikrovit HI-PROTEIN
Temperatura: 25oC 26oC 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autor bloga zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści komentarza w szczególności jeśli narusza on prawo lub zasady współżycia społecznego.